Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Dostawa aparatu ultrasonograficznego - echokardiografu szt. 1 |
zamawiający: | Szpital Tucholski Spółka z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | NZOZ XII/18/09 |
wartość: | poniżej progów okreslonych w art. 11 ust 8 Pzp |
termin składania ofert: | 6 listopada 2009 11:00 |
wynik postępowania: | wynik postepowania |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tuchola, dnia 29.10.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie
art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18
Regon 092965579 NIP 561-14-55-873
tel.: 052 336 05 03 tel./fax. : 052 336 05 07
ogłasza przetarg nieograniczony na :
”Dostawa aparatu ultrasonograficznego – echokardiografu szt. 1”
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl .
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
1 Dostawa aparatu ultrasonograficznego – echokardiografu szt. 1
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.11.23.40-0 echokardiografy
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zrealizuje dostawę echokardiografu do dnia 4.12.2009r.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV. Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Do formularza oferty (załącznika nr 3 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
W formie oryginału
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone
w art. 22 ust.1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 2
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw sprzętu medycznego i w tym zakresie udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, w tym okresie nie mniej niż dwóch dostaw sprzętu stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 180.000,00 zł brutto/każda wraz z pisemnym potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie;
oraz
W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga:
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .
5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i dokumentów.
5. Wszelkie dokumenty oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej za zgodność przez notariusza.
6.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.
8. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art 26 ust 3 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których
mowa w art. 67 ust. 1 Pkt .6 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
Renata Remus
w godz. 8:00 – 15:00 tel./fax. (052) 33 60 507
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 100 %
XI. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
w Sekretariacie pokój nr 1, w terminie do dnia 6.11.2009 r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 6.11.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego
XII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XV. Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XVI. Forma porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron
przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 07
.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 29.10.2009 roku
pod numerem 378204-2009
SIWZ (111kB)
wymagane parametry załącznik nr 1 (154kB)
Oświadczenie załącznik nr 2 (24kB)
formularz ofertowy załacznik nr 3 (25kB)
wzór umowy załącznik nr 4 (58kB)
wykaz wykonanych dostaw załacznik nr 5 (28kB)
metryczka
Opublikował: Renata Remus (29 października 2009, 11:41:42)
Ostatnia zmiana: Renata Remus (12 listopada 2009, 09:51:07)
Zmieniono: wynik postepowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1646