Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
opracowanie koncepcji i projektu wielobranżowego rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego |
zamawiający: | Szpital Tucholski Spólka z o.o. |
tryb zamówienia: | negocjacje z ogłoszeniem |
nr sprawy: | |
wartość: | ponizej progów unijnych |
termin składania ofert: | 19 maja 2008 11:00 |
wynik postępowania: | Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: „WAW” Biuro Projektowania i Realizacji Architektury Spółka z o.o. ul Cyganka 7, 87-800 Włocławek Oferta uzyskała : 100 punktów. Oferta ta została uznana za najkorzystniejszą ze względu na przyznanie najwyższej liczby punktów, w oparciu o kryteria wyboru ustalone z SIWZ. Ponadto w postępowaniu zostały złożone następujące oferty: Sosak i Sosak Projekt Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych Sp. z o.o. ul. Zodiakalna 2, 10-712 OLSZTYN Oferta uzyskała : 68,12 punktów Wandachowicz – Kashyna Architekci Spółka Partnerska ul. Rynek 18/2, 62 – 020 SWARZĘDZ Zamawiający zwrócił ofertę złożona po terminie w oparciu o art. 84 pkt 2 Pzp |
Tuchola 09.05.2008
Ogłoszenie
Szpital Tucholski Sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie negocjacji z ogłoszeniem na: „Opracowanie koncepcji i projektu wielobranżowego rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego"
I. Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
II. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie projektu wielobranżowego, dokumentacji projektowej inwestycji, w zakresie i formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568), dla modernizacji rozbudowy kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego o powierzchni użytkowej ok. 3.000 m2,
Założenia ogólne:
1. Opracowanie koncepcji rozbudowy i modernizacji budynków „Szpitala Tucholskiego” Sp. z o.o. (2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej format PDF), a następnie po jej akceptacji przez Zamawiającego,
2. Kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą „Projekt wielobranżowy rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego " obejmujące również modernizację istniejącego budynku szpitala,
3. Wykonanie przedmiotowej dokumentacji technicznej winno obejmować :
a) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej:
- projekt budowlany (4 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF),
- projekty wykonawcze (4 egz. egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej format PDF),
- przedmiar robót (4 egz. + 2 egz. format PDF),
c). opracowanie specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych ( 4 egz. + 2 egz. format PDF ),
b). opracowanie kosztorysów inwestorskich (2 egz. wersji papierowej + 2 egz. wersji elektronicznej format PDF) dla zakresu objętego projektami wykonawczymi,
c). uzyskanie pozwolenia na budowę,
d). pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Protokolarne przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie wraz z oryginałami dokumentów (uzgodnień, opinii itp.), wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Założenia szczegółowe:
Koncepcja winna zawierać część opisową oraz graficzną .
Dokumentacja techniczna, będąca przedmiotem niniejszego postępowania, musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. musi być opracowana z należytą starannością, musi zapewnić wymagane funkcje, musi gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Dokumentacja winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja techniczna stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego, zatem należy ją opracować zgodnie z zapisami art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), jak również rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568).
Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania i dokonywania ewentualnych korekt dokumentacji przed jej ostatecznym zatwierdzeniem przez Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa:
1. Projekt budowlany - wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1133). Do projektu należy dołączyć informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenia projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto należy opracować dokumentację techniczną badań podłoża . Projekt winien być wykonany w sposób gwarantujący wykonawcy robót budowlanych, jak najmniejsze zakłócenia w pracy funkcjonującego szpitala. Wykonana dokumentacja winna przewidywać etapowanie robót budowlanych realizowanych na jej podstawie.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych i technologicznych.
Należy opracować projektowo i kosztowo ewentualne rozwiązania wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym oraz innymi przeszkodami.
2. Projekty wykonawcze - stanowią uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego, zawierają szczegółowe rozwiązania projektowe (określone w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - rysunki, wyjaśnienia opisowe), w stopniu dokładności niezbędnym dla przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
3. Kompletny projekt architektoniczno-budowlany winien zawierać co najmniej:
- plan zagospodarowania,
- drogi i parkingi,
- mała architekturę,
- oświetlenie zewnętrzne,
- ocenę techniczną możliwości adaptacji i zmiany sposobu użytkowania wybranych elementów.
Etapowanie prac projektowych:
I etap – opracowanie koncepcji rozbudowy i modernizacji istniejących budynków oraz przyległego terenu,
II etap - opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
III etap - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem etapowania inwestycji, Opracowania te winny zawierać wymagania niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz sposobu oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
IV etap - wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., przedmiarów sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych przedmiarów programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) oraz przedmiarów robót dla poszczególnych etapów realizacji inwestycji.
W opracowaniu należy ująć pełny zakres rzeczowy robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji (w tym roboty rozbiórkowe, odtworzeniowe także ewentualne odwodnienie wykopów czy wymianę gruntu).
Wartość kosztorysu inwestorskiego obejmować winna technologię z elementami wyposażenia.
Szczegóły układu kosztorysu będą na bieżąco uzgadniane z zamawiającym.
Należy podać łączną kwotę realizacji inwestycji oraz kwotę poszczególnych etapów inwestycji.
Zakres prac:
- aktualizacja mapy do celów projektowych,
- wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
- wykonanie projektu wielobranżowego (w tym projektów wykonawczych) obejmującego również ewentualne przebudowy i budowy sieci zewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu,
-uzyskanie ewentualnych nowych warunków zasilania,
- uzgodnienia dokumentacji,
- wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- pełnienie nadzoru autorskiego.
- wykonanie specyfikacji warunków technicznych wykonania i odbioru robót,
CPV 74.22.20.00-1 - Usługi projektowania architektonicznego
Oferta musi obejmować całość zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
III Wymagany termin wykonania zamówienia:
- koncepcja nie później niż do 30 czerwca 2008 r.
- projekt nie później niż do 25 września 2008 r.
IV Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Pzp, to jest:
a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a/ wykonanie w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projektów podobnych do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu obiektu użyteczności publicznej lub placówki służby zdrowia (szpitale, przychodnie) o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania,
b/ posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z przynależnością do izby architektów.
c/ posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
V Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie niezaproszeniem do złożenia oferty wstępnej, co jest równoznaczne z wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy spełniają w/w warunki i otrzymają najwyższe oceny w oparciu o podane poniżej kryteria kwalifikacji:
Doświadczenie wykonawcy:
- liczba wykonanych projektów podobnych do przedmiotu zamówienia (tj. projektów budynków użyteczności publicznej lub budynków przeznaczonych na potrzeby służby zdrowia) w ciągu ostatnich 3 lat, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania:
1 projekt z potwierdzeniem należytego wykonania - 1 pkt;
2 projekty z potwierdzeniem należytego wykonania - 2 pkt;
3 projekty i więcej z potwierdzeniem należytego wykonania - 3 pkt,
VI Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu::
1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 1,
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy).
1.4. wykaz wykonanych / wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia (tj. wykonanie projektu budynku użyteczności publicznej, szczególnie preferowane budynki służby zdrowia) wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
Wykaz ten winien zawierać:
a/ nazwę zamawiającego,
b/ dokładny zakres wykonanych prac,
c/ termin realizacji,
1.5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektów ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 1.4.
1.6. Decyzja o nadaniu uprawnień architektonicznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby architektów,
1.7. Decyzja o nadaniu uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców).
Wykaz powinien zawierać wskazanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował),
1.9 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr. 3
VII. KONSORCJUM
1. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z przepisem art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych należy zaznaczyć, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem składa konsorcjum ( wymienić firmy wchodzące w jego skład z podaniem pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
2. Każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów określonych w pkt VI 1.1,1.2,1.3. niniejszego ogłoszenia.
3. Warunki wymagane określone w pkt IV 1-2 niniejszego ogłoszenia zamawiający uzna za spełnione przez konsorcjum, jeżeli do oferty zostaną dołączone dokumenty ( pkt VI 1.4-1.8 ) potwierdzające spełnienie tych warunków przez jednego lub wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
VIII. UWAGA!
Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) na adres zamawiającego.
Kopertę (opakowanie) należy oznaczyć w następujący sposób:
"WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM – OPRACOWANIE KONCEPCJI I PROJEKTU ROZBUDOWY SZPITALA "
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
Wadium: nie wymagane
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
- cena - 50 %,
- średni koszt realizacji 1 m2 zaprojektowanej powierzchni - 50 %,
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać na adres: Zamawiającego – Szpital Tucholski Sp. z o.o. 89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 14 -18, sekretariat Prezesa, do dnia 19 maja 2008 r. do godz. 11.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie www.bippowiat.tuchola.pl.
załącznik nr 1 (27kB)
załącznik nr 2 (29kB)
załacznik nr 3 (29kB)
metryczka
Opublikował: Rafał Landowski (9 maja 2008, 13:07:47)
Ostatnia zmiana: Rafał Landowski (23 czerwca 2008, 09:14:14)
Zmieniono: wynik postepowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2153