zamówienie na:

Usługi awaryjne

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 24 kwietnia 2008  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta: (1) Zakładu Sprzętowo - Transportowego, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100% (wagi dla poszczególnych cen jednostkowych). Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Zakład Sprzętowo - Transportowy, Czesław Pawłowski oferujący wykonanie przedmiotu zamówienia według cen jednostkowych podanych poniżej. 




Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 2/2008 w dniu 12.05.2008 roku.

Zaoferowane ceny jednostkowe:

1. Samochód samowyładowczy 6-12 Mg: 79,30 zł/m-g,
2. Samochód samowyładowczy powyżej 2 Mg: 56,12 zł/m-g,
3. Koparka (łyżka do 1 m³): 128,10 zł/m-g,
4. Ładowarka (łyżka do 3 m³): 122,00 zł/m-g,
5. Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg: 46,36 ł/m-g,
6. Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach: 134,20 zł/m-g,
7. Samochód samowyładowczy + HDS: 73,20 zł/m-g,
8. Przyczepa niskopodwoziowa: 85,40 zł/m-g,
9. Koparko - ładowarka: 91,50 zł/m-g,
10. Walec do 10 Mg: 128,10 zł/m-g,
11. Walec powyżej 10 mg: 134,20 zł/m-g,
12. Beczka asenizacyjna: 67,10 zł/m-g,
13. Dźwig (do 16 Mg): 146,40 zł/m-g,
14. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64: 146,40 zł/m-g,
15. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64: 146,40 zł/m-g.

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiajacym w sprawie podpisania umowy w terminie do 23.05.2008 roku.

OGŁOSZENIE

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI

89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Usługi awaryjne
 
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 2/2008
 
Kod CPV: 45.23.31.41–9, 45.23.31.42–6, 45.23.32.22–1, 45.23.32.23–8, 45.51.00.00–5, 45.52.00.00–8, 34.14.30.00–1, 60.12.21.30–9, 60.12.37.00–3, 63.11.00.00–3
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_usługi_awaryjne_2008 (1392kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego:
a) usług w zakresie konserwacji i naprawy obiektów znajdujących się w pasie drogowym,
b) usług transportowych przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem
i przyczep załadowczych,
c) usług przeładunkowych,
d) usług w zakresie zimowego utrzymania dróg,
poniższym sprzętem:
 
1. Samochód samowyładowczy 6-12 Mg,
2. Samochód samowyładowczy powyżej 2 Mg,
3. Koparka (łyżka do 1 m³),
4. Ładowarka (łyżka do 3 m³),
5. Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg,
6. Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach,
7. Samochód samowyładowczy + HDS,
8. Przyczepa niskopodwoziowa,
9. Koparko - ładowarka,
10. Walec do 10 Mg,
11. Walec powyżej 10 mg,
12. Beczka asenizacyjna,
13. Dźwig (do 16 Mg),
14. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64,
15. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
 
Wykonawca musi dysponować sprzętem wykazanym w załączniku nr 6 do oferty. Wykonawca dostarcza sprzęt wraz z obsługą. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego, wystawionego według jego potrzeb. Sprzęt wymieniony w załączniku nr 6 pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy. W przypadku sprzętu dostarczanego na akcję zimową, sprzęt powinien być gotowy do pracy w ciągu 1 godziny od wezwania. W pozostałych przypadkach, termin realizacji usługi będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego.
 
Przewiduje się możliwość dokonania zamówień uzupełniających zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zadania:  do 30.04.2009 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej jako wynagrodzenie dla Wykonawcy na podstawie umowy.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
·         Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
·         Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
·         Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.        Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania
w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert – załącznik nr 1;
3.        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2;
4.        Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3;
5.        Wykaz minimum 2, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, usług awaryjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o łącznej wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia. Należy podać wartości usług oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto, należy załączyć minimum 2 referencje potwierdzające staranność i terminowość wykonanych usług – załącznik nr 4;
6.        Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie odpowiednich uprawnień, a jeśli to konieczne, także kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego – załącznik nr 5;
7.        Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, który ma do dyspozycji Wykonawca – załącznik nr 6;
 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100% = ∑ poniższych wag:
 
1. Samochód samowyładowczy 6-12 Mg, jedn. m-g, waga 5,
2. Samochód samowyładowczy powyżej 2 Mg, jedn. m-g, waga 5,
3. Koparka (łyżka do 1 m³), jedn. m-g, waga 5,
4. Ładowarka (łyżka do 3 m³), jedn. m-g, waga 5,
5. Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg, jedn. m-g, waga 5,
6. Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach, jedn. m-g, waga 15,
7. Samochód samowyładowczy + HDS, jedn. m-g, waga 5
8. Przyczepa niskopodwoziowa, jedn. m-g, waga 5,
9. Koparko - ładowarka, jedn. m-g, waga 10,
10. Walec do 10 Mg, jedn. m-g, waga 10,
11. Walec powyżej 10 mg, jedn. m-g, waga 10,
12. Beczka asenizacyjna, jedn. m-g, waga 5,
13. Dźwig (do 16 Mg), jedn. m-g, waga 5,
14. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64, jedn. m-g, waga 5,
15. Nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64, jedn. m-g, waga 5.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Usługi awaryjne
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
w nieprzekraczalnym terminie do 24.04.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
Ponadto, na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2008 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 14.04.2008 r. pod  nr: 76139-2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 14.04.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 14.04.2008 r.
  
 

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (14 kwietnia 2008, 14:36:05)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (21 maja 2008, 11:24:49)
Zmieniono: dodano termin podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1852