Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
Remont odcinka drogi powiatowej nr 1001C w miejscowości Rzepiczna |
zamawiający: | Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi |
termin składania ofert: | 8 kwietnia 2008 10:00 |
wynik postępowania: | W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęło 5 ofert: (1) Firmy MARBRUK Usługi Ogólnobudowlane, ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy - oferta otrzymała 100,00 punktów; (2) Przedsiębiorstwa Wielobranżowego SOLO, Tomasz Koczyński, ul. Transportowa 12, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 94,61 punkty; (3) Firmy POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89-600 Chojnice - oferta otrzymała 85,92 punkty; (4) Firmy Usługowo-Handlowej, Janusz Richter, ul. Jana Pawła II 21, 77-138 Borowy Młyn - oferta otrzymała 91,10 punkty; (5) Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o.o., ul. Świecka 68, 89 -500 Tuchola - oferta otrzymała 92,11 punkty; Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Firmę MARBRUK Usługi Ogólnobudowlane, Marcin Kwiatkowskki, oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 198 406,00 zł. |
Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 1/2008 w dniu 12.05.2008 roku.
ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU PROTESTU
Działając zgodnie z art. 183 Prawa zamówień publicznych, Zamawiajacy oddalił w całości wniesiony protest i podtrzymał wczesniejszą decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Podpisanie umowy nastąpi 12.05.2008 roku.
ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE
Działając na podstawie art. 181 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wniesiony protest dotyczący czynności podjetych przez Zamawiajacego w toku postępowania.
Zamawiający informuje, że w dniu 30.04.2008 roku wpłynął protest na czynności podjęte przez Zamawiajacego w toku prowadzonego postępowania i na podstawie art. 181 ust. 1 bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.
Kopię wniesionego protestu Zamawiający przekazał Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Na tej podstawie wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu.
Uczestnikami protestu stają się Wykonawcy, którzy w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania przystąpią do postępowania toczącego się w wyniku złożenia protestu.
Prawa i obowiązki uczestników postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu określono w art. 181 Prawa zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI
89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
Remont odcinka drogi powiatowej nr 1001C w miejscowości Rzepiczna.
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 1/2008
Kod CPV: 45.23.31.42 – 6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
SIWZ_Rzepiczna_roboty_2008 (1314kB)
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej ułożonej na nawierzchni ulepszonej wykonanej w technologii nawierzchni tłuczniowej o łącznej długości 463 m, zgodnie z dokumentacją techniczną. Do remontu przewidziano odcinek drogi powiatowej nr 1001C
w miejscowości Rzepiczna. Droga powiatowa Nr 1001C stanowi połączenie między miejscowością Ustronie, powiat chojnicki, woj. pomorskie, a miejscowością Rzepiczna, powiat tucholski, woj. kujawsko – pomorskie. Droga oraz łącznik są usytuowane jest na działce: 671/8 obręb Klocek, 678 obręb Klocek, 740/3 obręb Klocek.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy.
DOK1_OPIS_Rzepiczna_roboty_2008 (64kB)
DOK2_PRZEDMIAR_Rzepiczna_roboty_2008 (54kB)
DOK3_SST_Rzepiczna_roboty_2008 (576kB)
DOK4_PlanBIOZ_Rzepiczna_roboty_2008 (41kB)
DOK5_MAPA_Rzepiczna_roboty_2008 (144kB)
DOK6_PLAN_Rzepiczna_roboty_2008 (75kB)
DOK7_LACZNIK_Rzepiczna_roboty_2008 (14kB)
DOK8_PRZEKROJE_Rzepiczna_roboty_2008 (67kB)
DOK9_PRZEKROJE2_Rzepiczna_2008 (24kB)
DOK10_SCIEK_Rzepiczna_roboty_2008 (14kB)
DOK11_SCIEK2_Rzepiczna_roboty_2008 (27kB)
Przewiduje się możliwość dokonania zamówień uzupełniających zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zadania: do 10.06.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
· Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
· Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania
w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert – załącznik nr 1;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2;
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3;
5. Wykazu minimum 2 robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
W wykazie należy podać rodzaj robót, miejsce i datę wykonania, zleceniodawcę oraz wartość. Ponadto, należy załączyć co najmniej 2 referencje potwierdzające staranność wykonanych robót – załącznik nr 4;
6. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie odpowiednich uprawnień, a jeśli to konieczne, także kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego – załącznik nr 5;
7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, który ma do dyspozycji Wykonawca – min. 2 szt. – załącznik nr 6;
8. Polisa lub innego dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przynajmniej na czas realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Remont odcinka drogi powiatowej nr 1001C w miejscowości Rzepiczna
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
w nieprzekraczalnym terminie do 08.04.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
Ponadto, na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2008 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 17.03.2008 r. pod nr: 53731-2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 17.03.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 17.03.2008 r.
Zamawiajacy udziela odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania w sprawie przetargu: "Remont odcinka drogi powiatowej nr 1001C w miejscowości Rzepiczna":
1) Wykonawca zwraca się z zapytaniem dotyczącym obsługi geodezyjnej tj. wytyczenia i inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia. W dokumentacji przetargowej oraz w przedmiarze robót brak pozycji: obsługa geodezyjna, natomiast taki punkt wystepuje w wzorze umowy.
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w sklad której wchodzi również dołączony wzór umowy, Wykonawca ma zapewnić na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu. To oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztów związanych w obsługą geodezyjną zadania w cenie przedstawionej w ofercie.
metryczka
Opublikował: Magdalena Gocek (17 marca 2008, 11:41:03)
Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (12 maja 2008, 14:37:31)
Zmieniono: wprowadzono termin zawarcia umowy.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1846