Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
Wykonanie robót w zakresie budowy i przebudowy chodników przy drogach powiatowych. |
zamawiający: | Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | pomędzy 14000 euro a progami unijnymi |
termin składania ofert: | 9 stycznia 2008 10:45 |
wynik postępowania: | W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęło 5 ofert: (1) Firmy MARBRUK Usługi Ogólnobudowlane, Marcin Kwiatkowski, ul. Długa 5, 89-606 Charzykowy - oferta otrzymała 90,60 punktów; (2) Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o.o., ul. Świecka 68, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 82,78 punktów; (3) Przedsiębiorstwa Wielobranżowego SOLO, Tomasz Koczyński, ul. Świecka 52/9, 89-500 Tuchola - Wykonawca został wykluczony na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 3 ustawy Pzp, a oferta została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 i art 89 ust. 1, pkt. 5 ustawy Pzp; (4) POL-DRÓG NAKŁO NAD NOTECIĄ Sp. z o.o., ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią - oferta uzyskała 47,77 punktów; (5) AMAR Usługi komunalno - transportowe, Mariusz Rudnik, Pamiętowo 40, 89-506 Kęsowo - oferta odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1, pkt 6 ustawy Pzp. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez firmę MARBRUK Usługi Ogólnobudowlane, Marcin Kwiatkowski oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za poniższe ceny jednostkowe: poz.1-68,93 zł; poz.2-71, 37 zł; poz.3-73,81; poz.4-76,25 zł; poz.5-22,57 zł; poz.6-34,16 zł; poz.7-28,06 zł; poz.8-61,00 zł. |
Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 20/2007 w dniu 07.02.2008 roku.
OGŁOSZENIE
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI
89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
Wykonanie robót w zakresie budowy i przebudowy chodników przy drogach powiatowych.
Kod CPV: 45.23.32.22 – 1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
SIWZ_roboty_chodniki_XII_2007 (821kB)
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników przy drogach powiatowych, na terenie Powiatu Tucholskiego, zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, według poniższego zestawienia:
Lp.; Opis zamówienia; Jednostka; Cena
1. przygotowanie podłoża do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie szarej kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z materiałem, roboty wykończeniowe w tym plantowanie; Jedn. m²; Cena: zł/m²;
2. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie czerwonej kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z materiałem, roboty wykończeniowe w tym plantowanie; jedn. m², Cena: zł/m²;
3. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie szarej kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie betonowej wraz z materiałem (beton B10) , roboty wykończeniowe w tym plantowanie; Jedn. m²; Cena: zł/m²;
4. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie czerwonej kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie betonowej wraz z materiałem (beton B10), roboty wykończeniowe w tym plantowanie; Jedn. m²; cena: zł/m²;
5. ułożenie obrzeża 100x30x8 na ławie betonowej wraz z materiałem; Jedn. mb; Cena: zł/mb;
6. Ułożenie krawężnika 100x30x15 na ławie betonowej wraz z materiałem; Jedn. mb; Cena: zł/mb;
7. Ułożenie korytek odwadniających wraz z materiałem; Jedn. mb; Cena: zł/mb;
8. Uzupełnienie ubytków nawierzchni pomiędzy krawężnikiem a jezdnią masą mineralno – asfaltową; Jedn. m²; Cena: zł/m².
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy
w zakresie: usuwania gruzu i śmieci, nadania właściwych spadków skarpom oraz przywrócenia do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z Zamawiającym urządzeń zabezpieczających i oznakowania. Ceny przedstawione w ofercie musza zawierać koszty związane z uporządkowaniem terenu.
Przewiduje się możliwość dokonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zadania: do 31.07.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
· Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
· Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania
w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Wykaz minimum 3 zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat robót odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, których łączna wartość wynosi min. 100 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do oferty należy załączyć min. 3 referencje potwierdzające należyte i staranne wykonanie robót.
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%, waga według poniższej tabeli:
Lp.; Opis zamówienia; Kryterium oceny – CENA – waga:
1. przygotowanie podłoża do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie szarej kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z materiałem, roboty wykończeniowe w tym plantowanie; waga - 10%;
2. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie czerwonej kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z materiałem, roboty wykończeniowe w tym plantowanie; waga - 15%;
3. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie szarej kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie betonowej wraz z materiałem (beton B10) , roboty wykończeniowe w tym plantowanie; waga - 15%;
4. przygotowanie powierzchni do ułożenia nowej kostki lub rozebranie starego chodnika, ułożenie czerwonej kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie betonowej wraz z materiałem (beton B10), roboty wykończeniowe w tym plantowanie; waga - 15%;
5. Ułożenie obrzeża 100x30x8 na ławie betonowej wraz z materiałem; waga - 15%;
6. Ułożenie krawężnika 100x30x15 na ławie betonowej wraz z materiałem; waga - 10%;
7. Ułożenie korytek odwadniających wraz z materiałem; waga - 10%;
8. Uzupełnienie ubytków nawierzchni pomiędzy krawężnikiem a jezdnią masą mineralno – asfaltową; waga - 10%;
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Wykonanie robót w zakresie budowy i przebudowy chodników przy drogach powiatowych.
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
Ponadto, na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
w nieprzekraczalnym terminie do 09.01.2007 r. do godz. 10.45 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych
w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.01.2007 r. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 12.12.2007 r. pod nr: 248012 – 2007.
metryczka
Opublikował: Magdalena Gocek (12 grudnia 2007, 11:45:23)
Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (17 kwietnia 2008, 16:43:02)
Zmieniono: wprowadzono termin zawarcia umowy.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1932